Condiţii de livrare, informaţii

Când livrăm coletul?

Coletele se livrează în perioada optimă de plantare. Ce înseamnă acest lucru? 

Perioada optimă de plantare (precum şi de livrare) se face în funcție de tipul plantei, după cum urmează:

Pomii și arbuștii fructiferi cu rădăcină liberă și vița de vie vor fi livraţi după trecerea gerurilor. Primăvara începem livrările între 1-15 martie; iar toamna după intrarea lor în perioada de repaus vegetativ în jurul datei de 15 octombrie. Perioada de plantare a acestora este imediat următoare.

Bulbii de flori, butașii de trandafiri sunt livraţi primăvara începând cu data de 1 martie, iar toamna bulbii începând cu data de 1 septembrie , butașii de trandafiri din data de 1 octombrie - atunci începe și perioada optimă pentru plantarea lor.

Plantele în ghiveci nu au perioadă fixă de plantare, se pot planta încă de la începutul primăverii, după trecerea înghețului și până toamna târziu, la apariţia primelor geruri. Se livrează în funcție de disponibilitate cum sosesc de la producători, toamna aproximativ din data de 1 septembrie primăvara după data de 1 martie.

Muşcatele, plantele de balcon sensibile la îngheţ şi citricele sunt livrate primăvara începând cu data de 15 aprilie – asta în cazul în care temperaturile din timpul nopții depăşesc deja 10 grade Celsius.

Vă înțelegem nerăbdarea, dar vă rugăm, să luaţi în considerare că şi noi depindem de condiţiile meteorologice, astfel încât, în orice caz, trebuie să ne adaptăm la acestea –dacă vom avea o toamnă mai lungă, călduroasă  perioada de vegetaţie a plantelor se poate extinde.  Plantele cu rădăcina liberă se pot replanta în siguranță dacă acestea intră în repaus vegetativ/își pierd frunzele,  ele trebuie scoase din pământ de către producători şi doar pe urmă le putem și noi împacheta şi livra către dumneavoastră. Scopul nostru este să ajungă comanda lansată cât mai repede la dumneavoastră, dar pentru că preluăm comenzi încă dinaintea perioadei optime de plantare, la livrare ţinem cont şi de ordinea de sosire a comenzilor.

Puteți plăti în numerar la livrare sau prin transfer bancar

Plantele comandate sunt livrate prin ramburs, Dumneavoastră plătiţi doar la preluarea coletului, ca urmare este o achiziţie fără riscuri. La cererea clientului, plata este acceptată şi prin transfer bancar, dar în acest caz, coletul va fi livrat după primirea sumei transferate.

Costurile livrării şi ambalării

Având în vedere că produsele sunt livrate cu ajutorul unei societăți de curierat cu care colaborăm, din păcate livrarea prezintă costuri suplimentare. Aceste cheltuieli de livrare presupun o taxă de 23 de lei. indiferent de mărimea şi destinaţia coletului pe teritoriul RomânieiComenzile a căror valoare depășește suma de 400 de lei, vor fi livrate GRATUIT. 

În cazul în care doriţi livrarea coletului în altă ţară decât România, vă rugăm să ne contactaţi telefonic sau prin email pentru a întocmi o ofertă personalizată în funcţie de ţara de destinaţie şi mărimea coletului.

Timpul de livrare

Livrarea plantelor comandate se face în perioada optimă de plantare a acestora, ţinând cont bineînţeles de condițiile meteorologice. O comandă va fi livrată, de regulă într-un singur colet, dar se poate întâmpla ca perioada de plantare a produselor comandate să difere, ca urmare comanda va fi livrata în două sau mai multe etape. În astfel de cazuri, costurile de transport se vor calcula o singură dată (la trimiterea primului colet).

Date privind starea plantelor

La livrare plantele sunt în starea de vegetație exsitentă în momentul livrării. Acest lucru este interesant, deoarece o plantă perenă înaltă, în luna martie (la trimitere) este încă în stare latentă, s-ar putea să nu fi ieşit încă din pământ, astfel poate părea că aţi primit un ghiveci gol doar cu pământ. Dar nu vă faceți griji, pentru că aceeaşi plantă în luna aprilie are deja o înălţime de 1-2 cm, în luna mai-iunie este deja în stare dezvoltată, poate fi chiar înflorită.

În sezonul de toamnă un arbust ornamental livrat în luna septembrie poate fi încă înflorit, în luna octombrie va fi fără flori, dar cu frunze colorate, pe când în luna noiembrie poate fi fără frunze în stop vegetativ, eventual gata tuns pregătit pentru iarnă.

Protejarea datelor

Vă aducem la cunoştinţă, că datele dumneavoastră personale (nume, adresă, număr de telefon, adresă de e.mail, după caz CNP sau datele firmei) sunt stocate în baza noastră de date şi le folosim doar în vederea trimiterii ofertelor electronice și prin poștă. 
Totodată, vă înștiințăm că Sc Mobilro SRL , răspunde de datele dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu legislatia în vigoare privind protecția datelor: articolul 6 paragraful 1 aliniatul b) Reglementare 2016/679 aparținând Parlamentului European și Consiliului privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date şi de abrogare a Directivei 95/46/CE (regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal).
Dumneavoastră aveţi dreptul oricând să interziceţi acest lucru. Numărul de înregistrare la ANSPDCP este 27910.
Ne rezervăm dreptul de a ne selecta clienții. Se vor anula comenzile înregistrate cu adrese incomplete, cele sosite de la clienții care au avut în prealabil comenzi nepreluate sau care au caracter fraudulos sau jignitor.

Alte informații importante

Vă rugăm, la livrare, să luaţi în considerare că şi noi depindem de condiţiile meteorologice, astfel încât, în orice caz, trebuie să ne adaptăm la acesta.

Scopul nostru este ca orice comanda lansată să ajungă cât mai repede la Dumneavoastră, dar pentru că facem pre-comenzi, livrările se fac în funcție de ordinea de sosire a comenzilor.

Produsele noastre în funcție de disponibilitate, pot fi comandate în cantităţi limitate.

Fotografiile aflate pe site și în catalogul nostru de produse, reprezintă imaginea plantelor mature dezvoltate într-un mediu optim.

 

 

0